söndag 28 juni 2009

Nu gör jag det för ett syfte.

00.50
Yes, börjar blogga igen.
Och den här gången gör jag de för ett syfte.

Kommer att skriva runt omkring mina bilder, runt min tankar.
Jag tkr de är livet att fotografera, ser varje rörelse i bild, varje ögonblick blir till bild.
Har dock ingen fin dyr och framförallt bra kamera men jag önskar mig en systemkamera.
Just för tillfället har jag en röd liten samsung på 8.2 megapixlar.
Får duga för mig.


Sitter då här och lyssnar på MarkusKrunergård-SammaNätterVäntarAlla,
med en kopp te i handen.
Har nyss pratat med arbertanEmil i telefon, mys (a)
Dagen har vart underbart bra,
då emil kom hem till mig och vi gick hem till min syster ovh grattade henne på 20 årsdagen.
Då vi badade med Felicia & Jonas och kvällen innehöll bl.a Gittuar hero .

Har förtillfället ingen USB-kabel till kameran men när jag har hämtat den så är även bilder välkommna på min blogg.

Hare bra så länge alla glada, ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar