onsdag 9 september 2009

I´m fine.

(Observera att bilderna är oredigerade för min kameras display gick sönder idag!)






Skolan var helt okej. Har försökt pluggat så mycket som möjligt jag kunnat idag och så har jag och min syster varit uppe vid stallet och fotat lite.
Hade tänkt att rida med kallist var tydligen jätte halt, kan ha med hovarna att göra. Vi vet inte riktigt än.
Efter turen till stallet så tog jag moppen hem till Emelie och hon beställde SyntetDreads åt mig, vi käka glass och bara hade det mysigt :)
När jag kom hem till mig igen så mötte jag på Joakim som undra om jag ville med ut, jag hade inte riktigt tid men jag hängde på i alla fall !
"Har grymmt ont i kroppen efter krashen men de kunde ju ha gått mycket värre, vi hade helt änkelt tur"

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart dra mig upp och plugga lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar