onsdag 2 september 2009

Jag tröttnar, presic som ni


I need some sleep
You can't go on like this
I'd tried counting sheep
But there's one I always miss
Everyone says
I’m getting down too low
Everyone says
You just gotta let it go
(Jag lägger aldrig ut låttexter utan betydelse)
Skola, ta mig förgivet, magont, illamående, trött, jag saknar dig, önskar jag kunde berätta, besviken, de kommer flera chanser men ett försök hade gjort någonting.
Skoldagen gick snabbt, ända sen klockan två, då skolan slutade, har jag legat i min säng.
Jag har legat i min säng , lyssnat på Markus Krunergård, gjort klart kemiläxan och läst den sjukt gripande boken "En enda kväll", jag fick inga dreads idag, dom var slängda, ingen info om någon prao idag häller.
f a n .
I morgon är skoldagen förlängd med hela en timma ! Usch.
Men sen är jag ensam hemma, de blir skönt på sätt och vis.
Jag söker inte uppmärksamheten , därför jag säger jag inget rätt ut men just nu skulle jag vilja ha en kram och en kännsla av att de som är just nu kommer ordna sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar