måndag 14 september 2009

Sprungit !

Idag kör jag ett cleant inlägg untan bild !
Skolan var helt okej. Dagen känndes väldigt lång men ändå så känns det så skönt att de går så pass bra i skolan nu, till skyllnad från förut, ligger inte efter i ett ända ämne.

Alldeles nyss kom jag hem från en joggingrunda i vid frövifors.
Har bestämmd mig för att komma upp lite i kondition och bränna en hel del fläsk runt midjan, haha !
Självaste springturen gick ganska bra, fick en fruktansvärd håll men de får man tåla.
Snart ska jag dra in i duschen och hoppas på att Carro ska ringa mig, hon kommer hem idag! Så hoppas på att hon ska höra av sig så att vi kan ses som vi sa.

Har ändrat inställningarna på bloggen nu också nu också, så nu ska de gå att kommenetera mina inlägg om någon skulle känna för det!
Seeya.

1 kommentar: