torsdag 3 september 2009

Tänka positivt



Det är som allt håller på att bli bra , de är bra.
Efter "grälet" igår, jag berättade att jag inte visste varför jag jämt kände såhär.
Varför jag alltid såg det negativa före det positiva.
De var ju inte direkt så att jag ville gå runt och känna såhär.
Men jag förstår att ni tröttnar, och de har jag insett för längesen men inte kunnat ändra mig och somsagt aldrigt vetat varför. Idag kände jag en lättnad genom hela kroppen, de är mycket positivt.
Jag älskar er, förlåt för mitt beteende men jag vet inte själv varför.
Men det blir bra nu!

Ensam hemma idag, åkte hem till syster en stund, åt tacos och mös framför filmen "djävulen bär prada".
Riktigt trevligt. Vi tog också en tur till hästarna, tog in dom från skitvädret så dom får stå inne över natten.
De känns otroligt sorligt att Mint ska åka, specielt när han lägger upp sitt huvud på min axel och andas i min nacke, kände mig helt gråtfärdig men jag vet också att de är för hans egna bästa.
Jag kommer inte ha tiden nu i nian, tyvärr. Men med tanke på att jag haft honom i snart 5 år och jag spenderat så mycket tid med honom så känns det sjukt jobbigt, han är ju trottsallt en mycket speciel häst och han betyder riktigt mycket för mig.

Skolan, läxor och hela alltet rullar på, i morgon ska min mor och company anordna en liten kräftskiva, får väl hoppas att vädret blir bättre än vad de var idag.
Och min syster är så pass snäll att hon kan beställa min blonda syntet dreads till mig ! Hon är för söt.
Seeya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar