måndag 12 oktober 2009

Icke sa nicke.


Har preisic kommit hem från skolan, har haft undervisning om sex och samlevnad hela dagen, skön skolstart. Fick sluta tidigt också. Sitter här med en kopp Cappertchino (stavning?) och Shocks radio spelar högt, massor med bra metal-musik dygnet runt, de gillar vi!
Lite allmänt då.
Jag har studiedag på fredag, så skönt. Men vad ska jag göra? Ja de vet jag inte, det känns som jag suttit hemma helg på helg. Det är ju en aning deppigt, jag vill UT med roligt folk men icke sa Nicke. Jaja inte ska jag klaga, de kommer nog något roligt snart :)

Och om cirka en vecka får jag mina pengar, åhhh så skönt! Då ska jag och Carro till storstaden, shoppa och gå på kinamuren, mysigt. Skönt att bara komma till örebro. Strax efter det så är det inte långt kvar tills vi åker till stockholm för att se Rise Against, jag kan inte tro det! Och tidigt ska vi vara där också så vi får en bra plats, oh de kommer bli för härligt. AWESOME!
Hmm, jag känner att jag saknar Maria en aning, hon har färgat håret brunt by the way. Det vart mega fint faktiskt, fast kommer sakna hennes röda Mariahår. Hihi (:

Jaja har inte så mycket att skriva om igentligen, måste plugga nu så kanske jag lägger ut ett inlägg senare ikväll eller i morgon helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar