onsdag 21 oktober 2009

Storstan idag!


Skolan var helt okej, jag hann klart med bilden på mig i serieform. Caroline är en riktig "Powerkingalkis", eller ja ... hon såg ut som en i alla fall när hon gick där vid tempo med en påse full med powerking och en i handen. HAHA! Vi slutade klockan två idag, riktigt skönt. När vi slutat kom pappa och hämtade mig och Carro och vi blev skjusade till Örebro. I örebro vart de shopping, jag är as nöjd över mina inköp och ett plus är att jag har pengar kvar för annat, duktig flicka Madde (y). Jag köpte- Ljusa baggiejeans(?)/CheeapMonday, Svart linne och kajalpenna/h&m, Svart hårslinga/Glitter och slutligen ett rosaglittrigthalsband format som ett knogjärn/någon butik. De vart dessvärre inget kinamuren för våran del men jag nöjer mig LÄTT med en liten burgare och liten pommes på McD!

Nyss kom jag på att det knappt är en vecka kvar tills jag och Caroline far till stockholm och ser på Rise Against. Sitter lyssnar på dom nu och alldeles nyss dansade jag runt som en galning. JAG KOMMER DÖ!

Åh snart är det helg, sååå skönt! På fredagen blir det att umgås med Maja och lördagen eller söndagen ska jag umgås med Elin, är ju hundvakt också :)

Nu ska jag plugga lite till kemiprovet vi har i morgon. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar