torsdag 15 oktober 2009

Kulkväll!


Yes sista dagen i skolan idag då , för i morgon är det studiedag!

Efter skolan fick jag skjus av Pierre till pappa och jag satte mig och skrev en svenskauppsats, efter det blev det duschen, mat och efter det gick jag ner till Tempo och träffa Maja. Vi hyrde filmen "American Pie - Beta House", köpte Powerking och godis. Hann att se en liten bit på filmen men bestämmde oss för att gå ut och träffa Sofie & Jocke, dom var dock halv sociala och jag hade överskottsenergi! Gick hem igen, såg klart på filmen, den var riktigt jävla kul, sen blev de lite musik och pervosnack. HAHA! Det är vi braa på.
Maja åkte typ nyss, jag sitter och lyssnar på lite musik ska snart gå och tvätta av sminket och lägga mig under mitt varma, varma täcke och lyssna på musik istället.
Men i morgon, fredag, blir det att leka med Maja igen och vi ska väl sova någonstans hihi, då vet man aldrig va som händer.
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar