torsdag 22 oktober 2009

Sömnlös natt


Foto;Mej
I natt kunde jag verkligen inte sova. Jag fick den där förbannade kännslan av en klump i halsen som får en att vilja börja gråta, samma kännsla som när jag fölorade greppet om Emil... Men den här gången blandad med ilska.
För en ca månad sen var jag överkännslig och kunde sjunka till botten för minsta lilla men jag fick hjälp med det. Och efter det har jag mått toppen, kännt mig... fri. Detta är inte att känna sig fri och jag tänker inte sjunka så lågt som jag gjort,. -igen-. Aldrig mera, jag mådde bokstavligen skit, de är en kännsla jag gärna aldrig upp lever igen.
"Du är stark Madde, de är du"
Fan jag pallar inte sånt här...
Snart är det höstlov och den ska tillbringas med vänner, lan, konsert och djur, såklart lite plugg också och jag ska leva livet!

Snart kommer bästa och hennes pappa, plockar upp mig med bilen och jag får åka med till school så det är bäst jag sätter fart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar