tisdag 20 oktober 2009

Irriterad


Saker och ting förändras mer och mer från dag till dag, men jag försöker att inte bry mig! Sviken, eller kanske besviken, irriterad, arg men ändå är jag glad. Jag tolererar inte den här skiten längre!

De är mycket i skolan nu, läxor, prov och uppsatser men snart är det helg, för skönt. Till helgen blir det troligtvis att umgås med Maja och massvis med annnat folk förhoppningsvis, men de blir kul vilket som :)
Idag var i alla fall Caroline hemma hos mig, jag hjälpte henne att färga hennes hår, mörkbrunt vart det. Vi har även gjort klart So-uppsatsen om nationalism så nu återstår bara renskrivningen. Och i morgon beger hon och jag oss till storstaden för shopping och käk på Kinamuren, de kommer bli jätte mysigt!
Bilden är gammal och överredigerad men de får ni leva med. Just nu sitter jag och lyssnar på Minradio-Metalbox, de gillar vi.
Jag saknar min kamera, jag HATAR mobilkamerabilder, men jag får stå ut en liiiten stund till :)

Det kommer ett inlägg om morgondagens shopping med Carro i morgon!
Puss så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar