torsdag 1 oktober 2009

Snart så!

Halloj gott folk !
Känner att jag måste uppdatera mig lite.

Jag är trött som f**, praoen på Ica tar kål på både mig och Caroline, hehe. Jobbar alltså åtta timmar varje dag, 08.00-16.00. Och detta ska vi alltså göra i 8 dagar till. USCH!
Igår var jag och plutt´N så trötta att vi gick och la oss typ halv nio, vrålsov ända från den tiden till ca klockan 7 på morgonen dagen efter men vi var dock inte piggare för det. Våra arbetsuppgifter är inte så många direkt. Det kommer in varor nästan varje dag så de är bara att sätta igång och packa upp. Den mesta tiden i veckan har jag ägnat åt barnmaten men idag fick jag en lätt vagn som vart färdig på någon timma så jag gick och hjälpte Carro med hennes vagn som var full med nya things och felbeställningar. Inte helt lätt.

Ja, jag kan ju säga att jag inte alls är nöjd med mina dreads. Visst det är väl coolt men, nej. Jag vet, jag vet, jag är aldrig nöjd men nu har jag faktiskt en strålande idé som även kommer låta mitt egna hår vara ifréd, men jag har dreadsen månaden ut och sedan när jag får mina pengar, kring den 20/10, så blir det färgning och- klippning.

Men men , just nu sitter jag och lite glad musik, Metro Station - Shake it! Till och med mamma tycker att dom är bra minsan, men hon tycker ju att MGMT, Markuskrunergård, the Killers och liknande är bra så blir jag förvånad? :)
Påtal om musik, nu är det tjugonio dagar kvar tills jag och C ska till självaste huvudstaden Stockholm och se Rise Against, de kommer bli AWESOM!
Mera på tal om musik så bara älskar jag Jon och Mariette i Idol.

Fy och blä, nu har vi massvis med prov innan och- efter höstlovet, plus att jag fick en matteläxa på posten idag. Hur ska jag hinna med allt?!

Jag är helt pank, längtar tills den tjugoförsta då jag får mina pengar och då jag och Carro förhoppningsvis ska in till lovely Örebro, gå på kinamuren och shoppa. Det är vi bäst på!
Så nu vet ni det, många pussar !

It was awesome but we lost it
It's not possible for me not to care
And now we're standing in the rain
But nothing's ever gonna change until you hear
My dear.
"Ucsh vad jag saknar dig, men jag förstår dig ändå om du inte vill veta av mig. Men de känns, de gör det. Men hoppas att vi någon gång bara kan umgås igen. De fanns en tid då jag ville ha tillbaka de vi hade men efter vissa 'omständigheter' så fick du mig att ångra mig, synd. Men vi är så pass lika så att få tillbaka vänslapen med dig vore så himmla bra, men jag förstår dig. Men den känns för mig med, you know."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar