torsdag 28 januari 2010

11.00


Idag har jag dock inte så mycket mer att säga än att jag slutade skolan vid lunch, klockan 11.00. Riktigt skönt! Min skoldag, om man nu ens ska kalla det för de, har vart helt okej. Gick hem till mamma när jag hade slutat. Vi åkte ner till vårdcentralen för att beställa ny tid för mitt illamående, eftersom att pillrerna inte fungerar. Vårdcentralen hade lunchstängt, Hallå? Lunchstäng?
Ja, ja, i alla fall körde hon hem mig till pappa och nu sitter jag här.
Sitter och lyssnar på musik, pankakor står på dagens meny och jag kan redan alla frågorna om Islam som vi ska ha prov på i morgon utantill. Med andra ord, resten av dagen blir chill, snart blir det pannkaka och kolla på Little miss sunshine!

Det var allt från mig, tack & hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar