lördag 23 januari 2010

Ånnaboda











Frank Carter, mums.
I know tonight
That you ain't sleeping alone.
You ain't going anywhere
And I ain't got no place to be
So lay down here baby
And fucking lie to me
My flesh and blood are freezing up in the frost
I wanna tell you everything that I know about loss.
But I’m fucking done.
G a l l o w s - Sick of feeling sick
Idag följde jag då med familjen till Ånnaboda och åkte pulka och grilla korv (inte för min del). Hehe... Eller ja, det var jag, mamma, Emelie och David med familjen. De var mysigt att umgås med familjen Skarp :)
- Ibland blir jag så jävla trött på ditt gnäll. Det är inte bara JAG som gör fel för i helvete! Tack.

Och nu sitter här, har nyss klämt en pizza (usch) och sitter och lyssnar på Gallows. Har blivit lite av en nörd i de bandet, fan! Så jävla sköna. De är sjukt :D
Trött som fan är jag också, i morgon ska jag sooooooovvvvvvvaaaaaaa!
Puss för i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar