måndag 25 januari 2010

Som de flesta måndagar

Well I'll tell you my friend,
one day this world's going to end
as your lies crumble down, a new life she has ...
Face down in the dirt,
she said,"This doesn't hurt",
she said,"I finally had enough."


Vaknade klockan 06.00 i morse av att pappa ringde på min telefon. Han hade glömt sina nycklar, så jag fick gå ner och låsa upp. Haha. Efter det strunta jag i att lägga mig igen. Jag gick och käka frulle, gjorde mig i ordning och gick till skolan.
Jag började bråka med syslöjdsläraren, fan. Vill byta till träslöjdsgruppen. Jag orkar fan inte med våran jävla "tjejgrupp". När jag pratade med Susanne idag bröt jag ihop... Igen. Vad i helvete är det med mig? Sårbar kanske.
Jag har suttit själv alla raster förutom den sista idag.
Det börjar bli ganska vanligt! Tyvärr.
Elin är sjuk, saknar henne som fan. Får förhoppningsvis träffa henne på fredag <3
Sista lektionen vart jag lite piggare. Jag och några av killarna satt och prata bilar. Haha, det var rätt kul! :)
När vi väl hade slutat, vid halv fyratiden, satt jag och Pierre kvar i Pelikanens korridor och väntade på hans pappa.
Gick hem när han hade blivit hämtad, laddade på mitt kontantkort och nu sitter jag här. Lyssnar på musik och dricker Yoggi :)
Ska nog dra igång med lite smått plugg.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar