tisdag 5 januari 2010

Nu diskuteras det kameror här va!


COME ON!
Jag och mammsen var inne på netonnet-lagershop idag. De var ju fan AMASING! Massvis med roliga prylar till superpriser. Och sen... åh! Längst in i butiken stog hon där, min kära systemkamera som jag bara längtar efter. Ett paketpris med kamera, 4 megabite minneskort och en kameraväska för 4790:-.
Men då kommer ju frågan upp-
Hur ska jag betala?
Vem ska betala?
Ska jag sälja moppen?
Ska jag inte sälja moppen?

De är ju verkligen en riktig kamera jag alltid velat haft. Känner mig fullständigt, fan, handikappad och rastlös utan kamera. De är, var, kommer bli...Min hobby!
Men okej, okej, på något vänster har jag "lyckats" kvadda all electronik jag får, shame on me! Men efter att min kamera gick sönder så har inget sånt hänt.
Ja, ja, om ni nu tycker att jag är en bortskämt liten unge så... strunta i de! jag vil INTE vara en bortskämd skitunge.
"Du blir ju aldrig nöjd! Och de kostar ju",.. bla, bla, bla. Nej visst jag blir aldrig nöjd... När det gäller utseende inte när det gäller electronik. Så skyll inte på de ;)
Och pengarna jag lägger ut på mitt hår är ju faktiskt mina pengar, right?
Ja de är fan inte lätt när man är pank!
På tal om det så har mitt nya löshår kommit. Det var jätte fint! Jag testade ett nytt clipon-set den här gången som hette clipon-Magic. Jätte fint verkligen!
Provsvaren från doktorn kom idag, allt normal. Så det är bara att fortsätta undersöka sig. Suck!
Och så kom mina fina, röda converse på posten idag, love!
Tack för den jätte fina julklappen mamma. Jag har piercat mitten av underläppen idag också, de vart hyffsat bra. Nöjd.
Det var allt från mig, tack och hej!

1 kommentar: