söndag 10 januari 2010

Ingen lust att stiga upp


Foto:Ted

All I could think about was Monday
Maybe I’d be back around
If this keeps me away much longer
I don’t know what I will do
You've got to understand it’s a hard life,
that I’m going through
And when the night falls in around me
I don’t think I’ll make it through
Ill use your light to guide the way
Cuz all I think about is you

Vaknade klockan tolv, nu är klockan tio i två. Jag har fortfarande inte orken att ta mig upp, ligger, lyssnar på musik och pratar med Ted. Hon är för fin, därför fick hon bli dagnes inläggsbild :)
Men ska väl snart ta mig upp, försöka locka mitt löshår, göra mig i ordning och klockan fyra ska jag hem till farmor och äta.
Haha och .. Oj vad omständigt det vart bara för att jag blitt veggo helt plöstligt! Åh, nej. De är inte så svårt. De är ingen stor grej.
Åh, trassel. Jag är arg, jag är ofta arg. Och min telefon trasslar (jag nås på hemtelefon eller dator), diskution om kamera trasslar, vänner trasslar, kärlek trasslar, jag och mina kännslor trasslar. Känns som allt just nu bara TRASSLAR, inte skiter sej, nej nej, men... Trasslar.

Hej Hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar