onsdag 27 januari 2010

Fak ya!


Mysig sommarbild-07

Höll på att komma försent till school idag. Kunde inte sova i natt på grund av extrem huvudvärk och hade samma jävla huvudvärk när jag vakna också. Men mamma var shysst och hämta upp mig vid Fröjevi för att sedan köra mig vidare till skolan!
Skolan rullade på som vanligt. Första gången jag var med på elevensval idag. Jag satt vid en bänk med Maria och Emmie. De letade efter utrikesnyheter och jag målade av Emmie på paint. HAHA, de vart faktiskt snyggt! Hmm, hmm...
Pratade lite med Susanne idag också. Det här kommer ordna sig känner jag nu!
Fan, de har verkligen gått skit på alla sätt och vis ett tag nu, men om jag bara kommer kunna släppa tankarna på det. Helt enkelt SKITA I DET och ha fokus på de vänner jag har kvar, ha fokus på roliga saker som kommer hända och att tiden i Fröviskolan faktiskt snart tar slut. Jag börjar ny skola, kommer lära känna nya människor, jag flyttar, jag börjar om på nytt!
Fucking amasing dude!

Efter skolan åkte jag och Maja hem till henne.
Det har snöat som fan idag och vi ville åka pulka men kom aldrig ut. Haha!
Nej, det fick bli lite plugg, kladdkaka och såklart lite surfande på Existenz ;)
Tack för en fin, fin dag sötnos :D<3
Halv sju skulle Maja och träna så hennes pappa körde henne till träningen och sen mig till Tempo. När jag handlat på tempo så pulsa jag igenom snön, snön vräkte ner och jag lyssna på Rancid. Jag var ordagrant helt vid när jag kom in! Hehe.

Sitter här, lyssnar på musik (som vanligt) och äter sallad till middag. GÖTT!
Ska snart dra in i duschen och fixa lite.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar