onsdag 15 juli 2009

...








I´m waiting for your call
Ande i´m ready to take
your 666 to my heart.

Usch, jag vet inte vad det är med mig.
Förlåt.

Har inte skrivit blogg på några dagar nu.
Men i alla fall så i söndags fick jag äntligen träffa älskling,
mys hela dagen.
Vi tittade på den mäst bästa och tragiska filmen " American History X ", sjukt braa.
Efter de vart de pizza och sen mera film.
Mys vare iaf.
jag älskar dig bby , no matter what <3
Dagen efter gick jag upp i tid (enligt min klocka) och gjorde mig i ordning.
Jag skulle till stan med Jonas, Felicia och Emil, men när jag var klar så sa min klocka att den va typ 11 och jag skulle åka 11.48 så jag hade ju tid på mig så jag gick ut med pappa och sköt lite luftgevär.
Men grejen var den att Min klocka gick ca en timma fel så när felicia ringde och sa att tåget redan var där så vart man ju en aning förvånade. Haha.
Men sån tur var fick vu ju skjus av Åsa till örebro :)
I örebro vart de att kika runt i affärer, Mcd, jag och Felicia åkiote runt med sparkcyklar i leksaksaffären och kollade på leksaker , HAHA xD.
Sen följde jag med Jonas,Felicia och Emil hem till Fellingsbro, satt hemma hos Jonas och spelade "Left 4 dead" , De finns inget roligare serriöst.

Igår vaknade jag kanske typ 11 sen var de bara ut och klippagräs och sen in, göra sig i ordning och dra till mariaberg med pappa.
Jag hade fått mina pengar i förväg så jag passade på att köpa en svart tjock tröja med texten " Never look back" (se bilden ovan) och sen köpte jag ett helt vanligt svart linne.
När jag kom hem hade jag absolut inget att göra så jag gick ut och tröffa Joakim, huhu kuul!
Åkte ner till bron och satt och snacka, senare drog vi oss till PB där vi träffa Carro och Kenny.
Vi umgicks ett tag sen var Carro tvungen att dra.
Jag var med Kenny och Jocke till typ tolv kanske.
Tack för kvällen Grabbar & flicka (:

Och nu,Onsdag, sitter jag här, lyssnar på musik och dricker te.
Så fort min pappa kommer hem så ska jag till stallet.

seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar