lördag 11 juli 2009

Rubrik.







Sova hos bästaste Caroline, skräckis och roliga telefonmastal.
Kan de bli bättre ?

Nej jag tror nog inte,
igår förmiddag var jag och Felicia hemma hos Maria på sitt födelsedagskalas, de var treeevligt :)
När jag skulle dra hemma till mamma för att packa så träffade jag Joakim & Sofie så dom gjorde mig lite sällskap på hemvägen.
Hem, käka, snacka lite med pappa sen hem till Carro !
När jag kom dit så fick jag en massa finfina kläder av henne , fett fett fett snällt säger jag bara.
Vi satt och snacka ett lååångt tag, sen ringde jag till Lars Persson för han var den ända som var någelunda social men när han svara så var de inte han som svara , nej de var en värmlänning, Emil, så jag satt och snacka med han och Lars ett tag , treeevlans (y)
Haha , Sikken kväll.
Jag och Carro bestämde att vi skulle göra negerbollar men problemet var bara den att vi inte hade ngn kako (?) så de fick bli vitabollar eller " Rassebollar " som vi kalla dom (:
hmmhmm, gott (y) NOT x'D
Jaja lite fantasii måste man väl ha ?
Såg på "Silent Hill 1 " , den var mycket bättre än vad jag kom ihåg den som.
Iaf lyckad kväll , har haft riktigt kul :)
Puss på Carro <3

Och nu sitter jag här med huvudvärk och musik.
Har nyss käkat mat med pappa och sett på " vi hade iaf tur med vädret..igen", kul film.
Har tankat över massor med nya låtar till min mp3, man måste ju vara förberedd till resan mot stockholm på fredag.
I morgon kmr förhoppningsvis älskling.

seeya !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar