torsdag 9 juli 2009

Jag behövs inte , ta mig förgivet.




Vad gör man en regnig dag?
Jo ser på filmsåklart ;>

När jag vakna på morgonen så var frukosten fixad och framdukad för Mammsen var ledig idag.
Fett mysigt faktiskt.
Låg framför tvN i några timmar.
Var så himmla seg med huvudvärk och grejjer.
Vi åkte och handla och på vägen hem fick vi reda på att en nära persson låg på sjukhuset med brutetben.
Så då vart de att bila till linde och hälsa på na.
Sen hem.
Hade åkte bil hit och dit.
Fast jag själv har mest legat och halvsovit i bilen, lyssnat på Coldplay och samtidigt tittat på hur regnet bara öste ner.
På hemvägen hade jag och mamma hyrt den svenska dramafilmen " I taket lyser stjärnorna", den är så grymt jävla bra, omskakande och rörande film.
Var nära gråten flera gånger.
Sen vart det att titta på "Poseidon", riktigt bra!
Handlar om en båt, en stoooor båt som blir träffad av en skit stor våg och hamnar upp och ner och där får man följa ett visst antal perssoner som försöker ta sig ur båten.
Efter filmen gick jag ut i spöregnet och träffa Maria, vi promenerade ett tag sen gick vi hem till henne och tittade på " Marie Antonionette " även den filmen var riktigt bra.
Så kan ju säga att de vart en lyckat slappar dag, hihi.
Seeya !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar