torsdag 16 juli 2009

Gårdagen !









Känner en ångest blandat med bakfylla och hat
Jag vaknar varje dag och tänker vem fan är jag
Tider har passerat men de är samma jag idag
och jag vaknar varje dag och frågar mig själv mår du bra
Tiden passerar snabbt men ingenting jag kan komma ikapp
Men tackar ändå livet för dom stunderna som jag haft
Jag tänker tillbaka men drömmar är få
blickar mot himlen och fyller mitt mål
Vägen tar slut men jag fortsätter att gå.
Ohjah , gårdagen var bra (y)
Åkte till stallet på förmiddagen, gav hästarna mat, tog en tur med lilla mint och sen tog jag en tur blandat med galopp-och travövningar och lite monté med MaddeKallist, hon var jätte duktig.
När jag kom hem så gick jag ut och träffade världens sötaste Sofie Eriksson, Jocke och Kenny :)
Vi drog till pressryggen och käka glass, sen tbx till pressbyron och träffa Carro och Pierre .
Dom skulle till örebro och se på bio för att Pierre fyllde år !
När Pierre & Carro hade åkt och Jocke hade dragit ngnstans med MatteS så vart typ Kenny as lack på mig och Sofie så han drog hem, HAHA !
När Matte och Jocke kom tillbaka så drog vi till pressryggen...ah.
Kom hem vid ett tiden kke.
Grymt kul hade jag.
Tack för kvällen Flicka och pojkar !

Nu sitter jag då här, lyssnar på musik o.s.v.
Ska dra till älskling idag men vet inte än när.
Imorgon bär de av till stockholm, tagga !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar