tisdag 7 juli 2009

Run away before i know.




So if you love me, let me go.
And run away before I know.
My heart is just too dark to care.
I can't destroy what isn't there.
Deliver me into my Fate - If I'm alone I cannot hate
I don't deserve to have you…
My smile was taken long ago
If I can change I hope I never know.
Vad kan jag mer göra än att försöka.?

Jag förstår inte riktigt vad de är som händer just nu.
Har sovit jätte jätte dåligt på grund av fruktansvärd magont, oro och tankar.
Men i morse gick jag hem till pappa och packade lite i allafall och kl 13 gick jag till busshållsplatsen.
Min buss kom ungefär tio över och innan dess hann jag att bli genomblöt av ösregn. Toppen !
På bussen träffade jag Felicia och vi åkte vidare till Fellingsbro.
Vi umgicks med Emil & Jonas hela dagen.
Vi gick ut när de började åska och regna sen gick vi in och la oss under täcket och läste MOORE alla fyra.
Haha , riktigt kul har de vart, like allways bortsett från mitt magont.
Fyra mornar i rad nu har man vaknat upp med en hund som delar kudde med en och ligger tätt, tätt intill.
Riktigt mysigt för en djurälskare.
Underbar hund.
Duschade honom här om dagen också, så nu luktar han lite av Elvital, den rosa flaskan (y)
hihi.

Just nu sitter jag då här och slyssnar på den extremt fina låten "Snuff" med Slipknot.
Saknar älskling, min mor jobbar i morgon och jag hade ingen anna skjus hem förutom henne så de vart att åka hem ganska tidigt :/
Men Men .

Seeya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar