lördag 25 juli 2009

Förövrigt.








"My heart is just to dark to care"
F ö r l å t .
Jag kunde inte låte de gå längre.
Jag kan inte råför vad jag känner.
Du var den sissta person jag ville såra & jag önskade att vi iaf kunde vara vänner.
Du är en helt underbar persson.
Men jag är en idiot och jag sabba de.
Men du har med all rätt att inte vilja ha med mej att göra.
Nu är det över, jag ber om usräkt för allt dumt jag har gjort, för jag älskar dig men inte på samma sätt längre.
Jag är en idiot.

______________________________________

Jag uppdaterar lite kortfattat nu då att här för några dagar sen var jag med Maria i storstan, jag köpte leopardleggins och svart tröja (se bilden ovan).
Efter att vi hade varit i stan så sov jag hos Maria, färgade hår på henne och lite så :)
Har umgåtts med Jocke ganska mkt denna vecka, kul !
I förrgår firade jag och pappa min lilla kusin Alice på 6 årsdagen, och efter firandet träffade jag Carro och vi gick ner till Rock&Blues-festivalen sen var vi med Jocke och Kennny, de va skit väder och jag hade bara sovit 2 timmar natten innan.
Igår sov jag bort hela dagen men när jag till slut kom hem till pappa så grilla han och Åsa och jag drack fruktsoda och hittade min farfar i tidningen, han hade vunnit årets "Frövi"hederspris som låg på 5000 kr .
Grattis farfar :)
Idag ska jag och rida sen ska jag hem, duscha och träffa Carro.
Ha de t så bra så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar