måndag 6 juli 2009

Uppdatering.















































Har då inte skrivit blogg på ett tag.
De har förvisso inte hänt så mycket.
Men ska väl försöka få ihop ngt bra.
Kan ju börja med att säga att jag är så jävla trött på folk som tror att dom ska få som dom vill hela tiden. Dom som tror att dom kan säga vad som hälls och sen tror att allt är som vanligt.
Jag är SÅ JÄVLA TRÖTT på sådant skit.
Tänk med hjärnan. Förlåt men jag är så trött på sånt.

Är ledsen över de som händer.
Jag visar de inte med de är jag.
Men jag deppar inte ihop.
Gör inte detta till en stor grej snälla.
Senast vi umgicks var förra året.
De är över nu, gör inte detta till en stor grej.

_______________________________________

I torsdags var jag och min syster i storstaden örebro och shoppa pressent till mamma.
De vart : Marinblåa ridbyxer, blåhjälm & blå ridstrumpor.
Jag och syster kördevidare till Mariberg-köpcentrum och jag fick vara hennes smakråd och kassbärare. Jag hittade linget annat än en väska som jag har letat efter jätte länge! Lyckat köp vart de på den svarta påsväskan med ett rosa peacetecken !
Med trött fötter,armar och hungriga magar gick vi och käkade pizza. De satt fint.
Sen var det bara att dra hem, träffa Maja Strandkulle, vi blev hämtade av syster och hennes vän Jenifer och vi åkte till kalkbrottet och badade. Riktigt skööönt :)
Sen när vi kom hem så hade jag och Maja inte så mycket för oss så vi klädde ut mig till kille!
(se bilderna åvan)
Haha , så tur vara så var de typ inget folk ute på Frövi.

På fredagen var de mammas födelse dag.
Då vart de jag,mamma,David,Magnus,Alina och Adrian som grillade.
Riktigt mys. Fick vara barnvakt till charmtrollet Adrian. oj oj.

Lördagen tillbringades i Västeråsstad då de var PowerMeet.
Var där med Mamma och Emil.
Många fina bilar men inte alls lika många och inte alls lika bra drag som de var de abdra åren. Det beror nog på vädret. Mamma släppte av mig och Emil i fellingsbro, där träffade vi Jonas & Felicia :)
Vi käka wook och såg på film , "the mist", handla om livsfarliga övernartuligt stora djur som kom ur en sorts dimma. Den var dååååålig, enligt mig i alla fall, haha.

Och igår (söndag) hade jag och älskling vart tillsammans i en månad.
Älskar dig Emil !
Jag var hemma hos honom hela dagen och vi såg på film och spelade gh och lite allt möjligt.
Riiiktigt mys men kände mig inte riktigt frisk på hela dagen, ont i hövve, mådde illa, grymt ont i magen och var allmänt trött.
Men jag var glad bara jag fick vara hos honom.

Och nu, idag, Godmorgon :)
vaknade för kanske en halvtimma sedan och sitter och lyssnar på "All These Things I Hate - Bullet For My Valentine", grymt bra låt.
Måste plugga lite på SO´n, tråkigt men måste göras.

seeya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar