onsdag 1 juli 2009

Ta mig förgivet.



Ta mig förgivet.
Inte bara en gång, utan flera.
Inte bara du, utan ni.
Ta mig förgivet.
Jag är förliten för att säga nej.


De var skönt att åka upp till stallet idag.
Medans solen gassade på så drog man händerna över de miljoner höga grässtrån medans man gick och tuggade på ett av de miljoner.
Och så runt hörnet av dungen så står han där, Mint, med sin ljusa päls och rufsiga mörka man och han ser allämnt glad ut ... som vanligt , de är lycka (:

Var ute och red i ca 3 timmar.
Barbacka red vi ner till ån och badade .
Och när man kom tillbaka så stötta man på resten, mamma och emelie.
och vi tog en sväng till.

Är riktigt jävla trött nu.
Har sovit dyng dåligt i natt.
Men ska äta klart min mat , åka hem till mamma och hämta tång -.-'
Och sedan sätta dit löshår på Maria.
Sen ska jag lägga mig ner och dö i ngn sekund.
Sen blir de att spela GH.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar