måndag 23 november 2009

De ordnar sig


Jag är så jävla trött på a l l j ä v l a s k i t, på mig själv... Men nu ska inte uppföra oss EMO här inte, nej, nej de får man absolut inte! Fyfan.
Jag är visst sånhär, för minsta grej.. mår piss. De ordnar sig.


Jag var på Plusgymnasiet idag, de fanns båda för-och nackdelar med det stället. Jag är vet varken ut eller in med vad jag vill gå, olika alternativ och andra tankar som stör gör mig lite smått förvirrad men de ska bli skönt när man kommer på vad man vill. På lördag blir det Rockgymnasiet sedan har jag varit på dem skolor jag har vart intresserad av.

Såg på film i skolan, the mexican. Bra film!
I övermorgon blir det stan efter skolan med Maja, så jskönt att komma bort en stund med världens finaste. Julhandla och kanske ta en fika, perfekt!

Jag behöver pengar, måste handla julklappar och står i skuld med pengar mor både Emelie & Pappa. Men elin har ju köpt mina dreads så snartfår jag väl min hundralapp och min mamma funderar på att köpa mina clips för 250. De ordnar sig nog!

Pust, i need a hug.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar