måndag 2 november 2009

Vad är det med mig ?

Tell me what I'm supposed to do,
With all these leftover feelings of you,
'Cause I don't know,
And tell me how I'm supposed to feel,
When all these nightmares become real,
'Cause I don't know...
So leave me, at the Roadside,
And hang me, up and out to dry,
So leave me, at the Roadside,
And hang me, up and out to dry
Rise against - roadside

Sriöst talat har det varit en skitdag. Jag förstår inte riktigt vad det är med mig, känner mig nere, kännslig och gråtfärdig stup i kvarten. Inte kul alls...
Usch, känns som jag skulle vilja flytta NU, börja om på något sätt.

Jag hade utvecklingssamtal idag, det gick bra.... de känns skönt!
Pappa & Åsa firade ett år idag, så vi hade lite myskväll med god mat och dricka. Jag drack flera koppar glögg. Åh de är så gott. Vi prata på och bara mös.

I morgon ska jag till storstaden med Maja, de ska bli mysigt. Bilder kommer nog!
Och just nu sitter jag här, smsar med Carro älskling och lyssnar på musik.
Ska nog sova snart med tanke på hur mycket jag försov mig idag...
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar