fredag 20 november 2009

Regn regn regn



Igår följde Elin med mig efter skolan, vi gick hem i spöregn men vi sjöng och då gick de snabbare. Haha! Vi kom hem, åt pannkakor, åkte iväg och hämta mamma och sen vidare till örebro. Vi gick på öppet hus på Virginskaskolan. Stort var det, skolan verkade fakttiskt riktigt bra. Just nu velar jag fram och tillbaka om jag ska gå media eller stylist men de visar sig väl.
Och jag tänker försöka skita i rycktena man får höra om olika skolor för de är ju från person till person vad man tycker om en skola och lärare där.

Haha skolan idag var kul, jag och Carro var ju lite sådär halft övertrötta och då blir det ju som de blir ;)
Efter skolan kom jag på att jag hade glömt nyckeln hemma och pappa var i örebro så jag satt i typ en halvtimma och väntade på att min syster skulle komma och låsa upp. Suck. Jag satt på trappan och studerade ett nrunt ruttet höstlöv.
Men nu har jag äntligen kommit in, har nyss packat och lyssnar på Sonic Syndicate. Great!
Anyway, snart kommer mamma och häntar mig, senare blir de väl film och god mat.

I morgon blir det att gå upp tidigt, göra sig i ordning, åka till plusgymmnasiet på öppet hus och sen träffa Maja på stan, då blir det jukshopping för hela slanten!
Mysigt värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar