torsdag 26 november 2009

Lång helg

Skolan idag var ganska chill, spelade spökboll på idrotten. Haha de va kul! Jag tog moppen till pappa, hämta lite stuff, gav Örjan vatten och gick hem.
Hemma gjorde jag klart hemmkunskapen, eller ja... snart klar och åt pankakor.
Emelie kom förbi, hon körde mig till ica, jag köpte hårfärg och gick hem.

Kom nyss hem och förhoppningsvis kommer Maja snart, hon ska hjälpa mig med hårfärgningen.
När de gäller att färga håret mörkt igen så tar jag en STOR chansning. De får lov att bli bra helt enkelt, HAHA! Ne men, oavsett vad så ska jag försöka hålla mitt mål att inte färga på ett tag, låter väl bra ? ;)
Natten tillbringas hemma hos Maja och i morgon blir de äntligen iväg till stan. Har ju studiedag och allt i morgon.
Ha det så länge, KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar