onsdag 18 november 2009

Skola, den bästa & hårsnack

Haha, bilden! Det är jag och Ida Ragnarsson för typ 100 år sedan. Jag var bara tvungen att lägga ut den. Vi är FÖR söta.

Idag vaknade jag typ tjugo över sju men jag skippa frukosten och gjorde mig i ordning i stället
och drog till skolan. Var supertrött under timmarna i skolan. Vi hade elevens val idag och jag orkade bara inte med den drygaste jävla läraren Marie på biologin så jag fick byta till kemi. Yes!
Caroline följde med mig efter skolan, myyysigt.
Vi gjorde inte så mycket, vi var mega trötta och satt mest och pratade. Så jävla mysigt. Haha fast de var ju en aning kul, satt nere i köket, drack glögg och asgarva åt en hel del!
Och så glömmer man bort de tre sista trappstegen när mn går i min trappa. ja så kan det gå.
Jag älskar dig, min abslout bästavän.
Vi har suttit och planerat mitt håår också.
Resultat:
Jag ska färga mörk, mörk brunt och spara en fet jävla slinga i luggen, och så ska jag ha brunt löshår till det med platinablonda slingor. De blir awesome!
Och förhoppningsvis kommer Emmih hjälpa mig att toppa mitt slitna hår någon gång nästa vecka så det har någon chans att växa ut igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar