torsdag 12 november 2009

tänker


Do what you love
and fuck the rest

/Dwayne Hoover-Little miss sunshine

Jahapp, kännde mig betydligt piggare idag för att gå till skolan.
Gick dit och fixade omproven! Var nere i caféterian och tog en o´boy med älsklings Maja och slutade halv tolv. Skönt.
När jag kom hem åkte jag och mamma direkt till affärn och handlade och sen vidare till pappa och hämta min dator. Sen gjorde jag klart odrottsuppsatsen, äntligen.
Skönt att få så mycket gjort på en dag. Mamma och jag har göttat oss med pankaka & glass, yum yum.
Sissta dagen i morgon, på lördagen blir de iväg på öppethus på JB efter de kommer Elin och hon "sover" hos mig. De blir kul!
Just nu sitter jag och lyssnar på Damien Rice - 9 crimes, tänker.
"Jag saknar dej, med de fanns brister. Även på mig.
Det är bara att inse att man få leva med
hur tiden förändrar oss mer & mer"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar