söndag 22 november 2009

Helgen var i alla fall bra

De får bli en bild på mig och bror med dom där små filurena för att jag saknar dom :)

Helgen
I fredags var jag med Maja, Jocke & Matte. Eller ja först fick jag åka ända ill Rockhammar för att hämta Matte och när jag väl kom dit så hade min mobil dött så jag stod och snacka lite med simon som var ute och fota medans Tom åkte och hämta Matte. Hemma hos Jocke var man lite social och vi såg någon film, Nattbuss, värsta b-filmen. Haha! Runt fyra far man hem då.
I går var de ganska chill, mådde illa som ett as, tog ett långt varmt bad, åt mat och drog hem till Jocke igen. Där var Sofie också och snart så kom Mattias. Vi såg på på någon halloween film, den var ju inte direkt läskig. Hehe, drog kanske hem vid ett, kvart över någon gång. Jag la mig i sängen, lyssna på musik och somna.
Tack för en skit härlig helg dudes :)

Idag har jag bara legat och sovit inprincip hela dagen. Mamma oss och kollade på The eye och efter det käka vi mat till Corpes bride. Bra filmer där!
För någon timma sedan var jag ute och gick i blåst och spöregn, jag gick längre än vad jag hade tänkt. Behövde tänka och bara... gå.
När jag kom hem var jag genomblöt, bytte om och såg klart på sista avsnittet av Top model. Fel person vann, Allison skulle vunnit för hon är så förbannat söt!
Men men, nu sitter jag här. Lyssnar på musik, pratar med lite folks på msn och sånt stuff.
Helgen har varit bra, bra, bra och ännu mera bra och i morgon är det elevensförmiddag eller om de var eftermiddag, jag kommer inte ihåg längre. I morgon kväll blir det och att kolla in på Plusgumnasiet, stylist. På onsdag blir det förhoppningsvis Örebro med Maja!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar