onsdag 4 november 2009

They turn the lights down low


They turn the lights down low,
in shadows hiding from the world,
only coming out when it gets cold.
The seas part when they hit the floor,
the voices carry on and out the door,
Everything you touch turns into gold.
Like the angel, you are,
Left creating a lightness in my chest.
Your eyes, they penetrate me.
Your answer's always 'maybe',
that's when I got up and left.

Blä, mitt humör är .. skit. Jag har även så förbannat ont i huvudet. Skoldagen var `blä och sista lektionen var` B L Ä!
De var elevensval och jag hade fått biologi med någon jävla kärring. Hon var på mig hela tiden. Gick ut, bröt ihop för andra gången idag.. orkade inte vara kvar så jag gick hem 15 minuter innan. De kanske är förståligt.

Är ensam hemma och lyssnar på musik. Ska försöka göra lite läxor, äta pannkakor och försöka rycka upp mig tills i morgon. Skulle vilja ha någon att prata med men, nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar