måndag 16 november 2009

De är de ända jag vill, härifrån





Jag vet, jag har lagt ut vattenbilderna förut men jag gillar dom..



Skolan gick inte fullt ut så bra idag...men hemkunskapen var rolig som vanligt. De var min och Elins tur att bestämma maträtt, det vart kyckling med potatis. Älskar den där gruppen, så jävla rolig och ett plus är ju att Maja har kommit in i den också!

Förövrigt har jag varit så jävla trött och nere. Låg uppe hela natten och tänkte.
Efter skolan träffade jag mamma och vi skulle gå till vårdcentralen. Vi pratade om att jag helt seriöst bara vill här ifrån, byta skola och försöka börja om lite på något sätt. Jag har inte mycket att göra i den här skithålan längre, vet inte hur seriöst folk tar mig när jag säger så, men så är det verkligen i allafall. Jag bara längtar tills skolavslutningen för "då flyttar vi här ifrån" har pappa sagt. Fyfan!
Och jag blir så jävla trött på det som de ända folk snackar om här...
eller vad ska man säga. Jag deltar ju inte direkt, ingen som verkar vilja det heller så vad spelar det för roll.
När vi var framme vid vårdcentralen så sa bruden i entren att vi skulle få vänta en stund men jag var så förbannat trött på allt och det satt äckelfanskap i väntrummet för ungdomsmottagningen så jag ville bara gå, mamma förstod. Vi gick hem, hon till sig och jag till mig. På vägen hem höll jag på att bli påkörd. Jag gick bakom en bil som skulle svänga och efter den bilen kom det visst en annan bil i fullfart som jag omöjligt kunde sett bakom skåpbilen som skulle svänga. Men som tur var gick de bra.
Och nu sitter jag här. Regina Spektor - Samson. Jag har städat, kännde att jag behövde något annat att tänka på. Nu sitter jag här. Pappa kommer inte för ens klockan åtta och jag är hungrig.




På onsdag ska jag i alla fall kanske vara med Maja, de ska bli skönt. Kanske kan snacka ut mig lite med henne. Hon är finast.

Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar