söndag 29 november 2009

Fel fel fel

Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg
Snön hyr ut sin oskuld till hela Kungsholms torg
Det känns som när jag kom hit way back in 93
En ynklig rad av fotspår, en okänd kontinent
Släpp snälla, släpp taget nu
Jag kan stå, gå eller krypa härifrån
Om det här är allt vi hinner med,
så håll mig hårt min älskling

Tvivlar så jävla hårt, de känns fel, fel, fel. Jag väntar på... någon,
någon att ha här hos mig men jag orkar inte bry mig om sånthär nu.

Kom hem från jocke för typ en timma sedan, sov där i natt. De var kul :D
Såg på film, jag och Sofie och Jocke tog en promenad till Tempo, köpte godis. Eller ja, dom gjorde. Sen när Matte kom vart de en promenad till Tempo igen, köpte dricka ovh gick hem till Jocke.

De har varit en hyfsad helg, ska sova lite, duscha och sen plugg. I kväll ska jag hem till mamma, tända ljus och äta pepparkakor.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar