lördag 20 mars 2010

City


Herregud!
Att folk förändras vet väl jag också men, så där mycket?!
Jag är helt chokad fan... HAHAHAHAHAH! *Dying

Okej, alltså så åkte jag och Elin in till city idag. Neeadle Demon var stängt så det vart ingen piercing idag men vi tar det efter Elin kommit hem från Sälen igen! Vi gick runt på stan och bara tog det lugnt, riktig mysigt med det fina vädret vi faktiskt hade. Elin köpte massa fina saker, kläder osv och jag köpte - svart bikiniunderdel, heta solbrillor och smink ;> Är faktiskt rätt nöjd för den här månaden, vi far ju till stockholm nästa månad så man måste ju spara lite pengar tills dess för då blir det verkligen att SHOPPA LOSS!
Vid fyratiden hämtade pappa upp oss och så åkte vi tillsammans till Åsa. Hon fyllde 41 så... Grattis till henne! Vi satt typ i en soffa, halv sovande, i fyra timmar. Haha, nej men det var trevligt. Medans pappa skulle fixa lite med bilen som gått sönder så tog jag och Elin en promenad mor city och tillbaka. Mysigt!
Har nyss kommit hem, sitter och lyssnar på Governor Andy och ska strax äta.
Ha det bra gott folk, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar