torsdag 18 mars 2010

I feel fucking great dude!


M.N
Jag ursäktar om jag har varit ganska osicial på bloggen ett tag.

Vaknade i morse, tidigt i morse. Kollade min mobil och hade fått ett sms som gjorde mig jävligt arg! Men skolan har gått bra, matte lektionen gick as bra för en gångs skull. Elin och jag har cpat runt som vanligt och på idrotten körde vi duttboll. Fett roligt, det var Ida och Maria som tog hand om ledarskapen. Jag stannade kvar på ungefär halva extramatten, när jag skulle gå hem mötte jag på en glad Kevin. Han hade fått reda på att han skulle få stanna kvar i Sverige och gud vad glad jag vart för hans skull!
När jag kom hem tog jag en kopp kaffe och satte mig med några mattetal, gick som smort. Senare drog jag in i duschen, har nyss käkat och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Inte direkt ovanligt för att vara mig, haha!

I morgon är det fredag och det betyder - Elin hela helgen!
I morgon blir det chill i Frövi, kanske träffar någon. På lördag åker vi in till Örebro och hon ska pierca naveln som jag gav henne i födelsedagspresent!
Puss och kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar