lördag 6 mars 2010

Segt

I går... Ja, igår var man i skolan och efter det följde Elin mig hem. Vi tog oss friheten att äta pizza till middag denna dag, delade på en margarita. Mums!
Låg uppe till ca klockan 3.00 på morgonen sen föll man till söms. Idag vaknade jag klockan 15.00 och Elin strax innan 17.00. Snacka om sega tjejor idag alltså, haha!
Vi skulle få skjus av pappsen hem till Elin innan halv sex. Stressigt vart det, drog på mig några håliga jeans, stor band t-shirt och åkte. Med grått ansikte, ofixat hår och en irriterad pappa. Men jag orkade inte bry mig sådär specielt mycket.
Har legat i Marinas jätte sköna vattensäng nästan halva kvällen medans Elin rensat sin garderob.
Nu sitter vi kollar på World trade center, mycket fin film. Jag har ändrat lite på bloggen, headern, färger och så vidare. Jag vet inte riktigt om jag är nöjd men det får duga för tillfället.
Vad tycker du? Kommentera gärna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar