måndag 8 mars 2010

Lungt


Längtar som fan! (fast vinrött)

Min skoldag har varit ganska lugn idag, eller ja. Haha! Var övertrött som fan och Maja är sexfixerad ;> Usch, har mått illa hela dan idag men i morgon ringer äntligen läkarana för provsvar! Jag hoppas innerligt att de har hittat vad det är för fel på mig. Jag orkar inte vara sjuk längre! Det var skit fint väder idag när jag gick hem från skolan, träffade mamma & Emelie som var ute och gick med lille Spike, bytte några ord med dom och gick hem. Har nyss käkat lite mat med pappa, det vart inte så mycket för min del för att jag mådde och mår än så sjukt illa, men men. Nu ska jag dra på mig myskläder, sätta på lite bra musik, krypa ner under täcket och plugga. I morgon är jag ledig, åh, så skönt! Då ska jag till tandläkaren, sen hem till mamma en stund och när jag kommer hem igen så blir det nog bara att ta det lugnt. Så vidare ingen vill hitta på något ;)
Peace and love gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar