torsdag 4 mars 2010

Sick of feeling sick!


En vanlig skoldag idag. Jonas Syo var sjuk så jag och Elin satt nere i elevhallen tillsammans med Maja och Oliver på lunchrasten i stället, pratade -avslutningsoutfits- och jag drack kaffe, HAHA! Maja höll i ledarskapet av idrotten idag. Första gången jag är med på ett tag nu men det var bara kul. Var så jävla spyfärdig efteråt, fråga mig inte varför för det vet jag inte ens själv.
Mattematik, fyfan vilket hemskt ämne. Jag förstår ingenting av vad läraren vi har nu "försöker" förklara och så var jag tvungen att ha "extramatte" med honom efterskolan idag. Det var jag, Maja, Joanna, Sara, Hanna och Carro. Alla var övertrötta och det spårade ut med konstiga meningar och asgarv. Haha, ja de är fan inte lätt!
Och nu hittar jag inte mina Skullcandys heller, de är antagligen kvar i skolan.
Blir dom OCKSÅ stulna så dör jag... Nästan i alla fall :'(
Puss, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar