måndag 22 mars 2010

I feel fucking sick


Trodde att det skulle bli en helt vanlig måndag i skolan idag, men nej då. Redan på syslöjden, första lektionen, så började jag känna mig konstig och sen blev det bara värre och värre. Illamåeendet har kommit tillbaka, huvudvärk och är helt borta, nästan svimfärdig.
Stannade i allafall kvar på lunchen, jag gjorde ett omprov i genetik som jag verkligen var tvungen att göra och -tillslut- kom jag hem.
Har legat i sängen hela dagen, sovit, lyssnat på musik, pluggat lire grann och sett film. Jag fick även ett sms av mamma att jag inte fick sommarjobbet på Kicksson. Det sög ju ganska hårt! Men det är bara att fortsätta söka då.
Jag vet inte om det blir någon skola för min del i morgon, för tillfället mår jag inte alls bra och skulle gärna vilja blir frisk till onsdag, då vi har nationella, jag ska till min doktor och så vidare.
Ha det bra gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar