måndag 1 mars 2010

Dans är positivt

Det märks att skolan har startat nu, att jag låg uppe i timmar i natt. Desperat sökande efter sömn, men ändå låg jag uppe och tänkte. Det märks för jag kommer inte på något positivt att skriva för tillfället. Skolan går bra, till docktorn och till ica för att handla. Äta middag med mamma och titta lite på tv går bra men sen... Nu när jag fastnar här, hinner varva ner så kommer negativa kännslor fram. Som en kalldusch. Varför det? Det låter rent ut sagt ganska ologiskt. Men jag ska ge fingrarna en chans att beskriva min dag som igentligen var ganska rolig, positiv, skrattretande eller vad nu vill kalla den...

Efter en kanske lite för dålig nattsömn steg jag ur sängen vid sjutiden. Åt frukost och gjorde mig i ordning. Jag är pank och hårsprayen var slut så igentligen vart det bara en slapp form av toffs, leggins och en stor jumper. Men det fick duga. Jag kom till skolan och jag hade bara tre simpla lektioner på förmiddagen. Efter lunchen så spenderade hela arbetslaget sin eftermiddag nere i gymnastiksalen. Dans, dans är positivt? Ja i vilket fall så var det ganska kul. Haha! Specielt med dom som var lite mer oserösa. Jag och Elin ägde ju sönder dansgolvet med våran Mocshpit-bugg. Haha, älskling<3 Och det är presic vad vi kommer göra i morgon kväll också, right? Jo, för så här är det- Idag hade vi bara en KURS i bugg, vals och något annat som jag inte vet hur det stavas, i morgon kväll, klockan sex, ska alla nior ta bussen till Storå och dansa på riktigt. Scary! Men vi får ju kompledigt för det så... Skitsamma :D
I alla fall, när jag kom hem drog jag till docktorn för att lämmna prover och sedan till Ica, mamma var snäll och köpte en hårspray till mig om jag lovade att diska om jag lovade att diska, det det blir min syssla om några minuter... När jag kom hem hade pappa laddat på mitt kontantkort med 200kr så nu har jag gratis sms igen. Tack mamma & pappa!
Ha en toppen kväll, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar