måndag 15 mars 2010

Samtal



(1 år gammal bild)
Just nu är jag på riktigt bra humör, vad det nu kommer sig. Trotts huvudvärken och tankar på att jag ska göra ultraljud hos läkarn för min mage i morgonbitti... usch! Men men :)
Jag var hemma från skolan till klockan elva i eftermiddags, sedan gick jag och mamma till skolan och hade ett samtal med Peter på skolan. Det gick faktiskt ganska bra, vi fick en del saker uträtt och så vidare. Efteråt gick mamma hem och jag fortsatte de sista timmarna i skolan. De timmarna kändes långa, huvudvärk. Jag kom hem, gick ut med Spike, kom hem och plugga lite engelska!

Just nu sitter jag och lyssnar på The all-american rejects, äter icecream och msnar lite med min Elin. Jag pratade nyss med Joakim i telefon, haha tok. Det var längesedan vi sågs så vi ska ses nästa vecka :D

There´s alians in space, let me see a smile on youre face!
...Kom på den själv,haha!!
-Lol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar