måndag 1 februari 2010

Förtsta februari


Första februari, 1 februari, 1/2-10... Det är idag va? Redan? Ja fan de är de.
Men det innebär ju att de bara är 5 dagar kvar tills jag, Elin och flera roliga människor åker in till Örebro, Kulturhuset, och ser på Ourlastbreath! T a g g a som fan :)

Trött som nå in i helvete är jag , men de får man stå ut med! Skoldagen var väl helt okej. Brandlarmet gick på sista lektionen, de var SO då så det störde nog ingen alls. Haha!
Och jag som hade tjatat om att de luktat bränt. Fast det var konstigt nog inte på grund av det som larmet gick. Nej de var de traditionella. Någon elev hade tryckt på kanppen. Haha, lol.

Vi pratade framtid och gymnasie på livskunskapen idag med Susanne. Åh, vad jag längtar tills jag får intagningssvaren från Rockgymnasiet! Tänk om jag INTE kommer in... Jag vill verkligen dethär känner jag.

Har nyss käkat och mår sjukt illa. Det går nog över snart. Sitter och lyssnar på musik och har inte så mycket annat för mig.

I morgon står jag och Elin i kaffeterian, hur fan ska de gå?! HAHA. På torsdag blir det Klacken med hela arbetslaget, åka pulka & bada, och på fredag bär det iväg på spelning. Najs, najs värre!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar