lördag 6 februari 2010

Klacken, ourlastbreath


Hehehehehehe

Söt Pelin

Hej jag är alltid seriös som sagt D:

Puss på att jag kan sikta! xD

Torsdag-Gillersklack
Japp, japp,japp, kortfattat nu då. Jag och Elin skulle åka pulka men så vart det inte riktigt. Vi satt blandannat mitt i skidbacken och var lite sociala, jag vart snöpulad av, såklart, Martin, Lars & Dennis. Efter vi vart ute ett tag så drog jag, Elin, Martin, Lars, Dennis, Ida, Klara och några andra turkar till badhuset. Vi fick GÅ dit! Uppförsbacke, 1.6 km. Wow, det tog verkligen tid. Haha! Men det var mysigt :)
Somna typ på vägen hem och när jag väl kom just hem somna jag som en stock. Hehe!





Gårdagen- En dag som började dåligt och slutade bra.
Jag ska väl ta det från början. Igår morse vaknade jag med huvudvärk, illamåeende, magont osv. Det fortsatte hela dagen, plus att det var Robin Knutssons begravning just den här dagen. Lite sorligt med tanke på att men man visste vem han var :(
Min syster och Mattias var där så när jag hade slutade skolan trampa jag och Elin ner till kyrkan. Jag gick fram till min syster och kramade om henne, sen kom Mattias, åh, jag hade inte sett honom på så himmla länge och nu var han så sjukt ledsen. Det kan jag förstå. Jag kramade om och bytte några ord med honom innan han gick till sin pappa. Det är så hemskt att se personer som man gillar, så innerst mycket, så ledsna. Jag följde med Elin till hennes bror som också var väldigt nere och sen åkte vi hem till Elin.

Hemma hos Elin vart det till att tagga som fan :D
Göra sig i ordning, hann slänga i oss några goda pannkakor och, typ, halv-tjugo i sex vart vi hämtade av Alex och hans föräldrar. Full fart frammåt till Örebro. Träffade några av Alex polare ungerfär vid Järntorget och lite senare när vi kommit fram till kulturhuset så träffade vi Emil och Linnea!

Och sen drog det ingång, och det var seriöst helt AWESOME!
Jäääävlar vilket drag det var! Grymt kul.
Innan Ourlastbreath skulle spela spelade 4 rätt sagt helt grymma band-
Yersinia, Ink Stained Promises, Lay Down Your Guns och A Hero Divine. Tummen upp för dom (y) Och sisst men absolut inte minst spelade ourlastbreath. L O V E!



På vägen till järntorget, innan vi vart hämtade, gick vi till pressbyron. Köpte Ahlgrensbilar.
Jag hade ont i nack"musklerna" efter detta headbangande, jag hade ont i pannan efter att fått en av screamarnas fot i huvudet då han hoppade ut mot moschen! HAHA. Men jag var glad i alla fall, man blir liksom det efter en sådan jävla lyckad spelning :)
Hemvägen var lugn, alla var en aning tired.
Vi var hemma vid elvatiden ungefär, jag vart avsläppt vid mamma. Jag hämtade Spike och promenerade med han till pappa. Snacka lite med pappa när jag kom hem och sen slockna jag...
Jag vill tacka Elin, Alex, Emil, Linnea och de andra roliga folket för en grym kväll, det måste göras om, right? ;)




Och nu sitter jag här, har skit ont i halsen, huvudet och känner mig nästan febrig. Fan då ;s
Sitter och lyssnar på musik, Spike har åkt hem. Jag ska nog snart dra ner och äta frulle sen duscha!

Puss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar