måndag 22 februari 2010

Underbart


(Nytagen bild, seriös för engångsskull!)
I don't know how else to put this - it's taken me so long to do this
I'm falling asleep and I can't see straight
My muscles feel like a melee - body's curled in a u-shape
I put on my best, but I'm still afraid
Propped up by lies with promises - saving my place as life forgets
Maybe it's time I saw the world
I'm only here for awhile - but patience is not my style
And I'm so tired that I got to go
00.57
Då var man hemma i lägenheten igen efter en underbart bra helg. Ja, helgen har varit riktigt mysig faktiskt. Jag har varit hemma hos Elin hela helgen såklart. Skönt att komma ifrån lite och bara vara med den man trivs med som mest. I love you, dude <3
Färgat hår på varandra har vi gjort idag också. Så jävla skönt att bli av med den förbannade utväxten, haha. Jag tonade rött på Elins bruna hår, det vart en riktigt skön färg!
Vi åkte in till Örebro så vi var där till femtiden. Träffade Jesper och Emil där, sedan gick vi tillsammans vidare till kulturhuset. Pratade med Matte i telefonen idag också! DET var längesedan, jag måste fan ta och pallra mig upp till kopparberg och umgås med han snarast :>
Spelningen var helt okej! Så klart var det mest drag när OLB spelade sisst, härligt!

Jag har krypit ner under täcket och lyssnar på musik. Funderar på att sova snart, ska ju upp tidigt i morgon för att packa, pappa kommer och hämtar mig och då kan jag sova vidare!
Hörs säkert om några timmar.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar