torsdag 25 februari 2010

Ingen blogg på ett tag!



(Gash, hittade dessa gammla bilderna på Oliver & Bobba, Jag avra bara tvungen att ladda upp dom!)
Webbläsaren till min laptopp har pajjat så jag kan bara sitta inne på msn och Spotify, tack og lov.
Så jag kommer inte kunna blogga eller vara inloggad på varken Bilddagboken & Facebook en tid framöver.

Igår var jag med Maja till örebro, hon skulle pierca. Det fick bli Needledemon efter vissa omständigheter, haha! Jag fick vara med och hålla i läppen så man fick ju se hela showen på nära håll IRL. Rätt coolt faktiskt. Och det vart skit snyggt dessutom!
Tjugo i fem, efter jag sagt hej då till Maja, så träffade jag pappa på Njaz Prajz. Vi gick tillsammans vidare till McD. Käka handburgare, köpte godis och gick till SF-bio.
Vi såg Avatar, helt amasing film! Jag tyckte den var skit bra fan :D

Idag har jag mått illa som ett as, sovit, lyssnat på musik & pluggat. Elin har äntligen kommit hem till mig. Hon sover här i natt och i morgon blir det örebro i någon timma och sedan vidare på Mc-mässa, kul!
Kanske hörs, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar