tisdag 9 februari 2010

Your sex is on fire









Lay where you're laying, don't make a sound
I know they're watching, they're watching
All the commotion, the kiddie like play
Has people talking, talking
You, your sex is on fire

Hade nationella-prov idag i svenska. Läsförståelse. Det gick faktiskt ganska bra!
Har varit på så dåligt humör idag, haft ont i magen har jag också haft. Fyfan. Känner mig så ofokuserad i skolan. Jag vetefan vad det beror på. Eller ja, jo det är i och försig jävligt mycket runt omkring hela tiden. Jag hinner ju för fan stanna upp och andas ut för en sekund...
Fick reda på av Jonas idag att jag, Elin & Maria ska åka till rockgymnasiet i morgon. DET blir kul i alla fall :D
Och på torsdag är det nationella-prov, svenska, igen.

Åh, fy.
Sitter här i alla fall. Lyssnar på musik och ska nog sätta fart med "lite" matte.
Hate.
Ibland förstår jag verkligen varför ni skillde ni er,
för vi vissa tillfällen är ni så olika ett par bara kan bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar