onsdag 10 februari 2010

Rockgymnasiet


Gick till skolan idag för att genomföra en lektion. Engelska. Eller ja, det vart ju inte så mycket till lektion. Hela denne timma snackade vi, tjejerna och Björn om föräldrars beroende av facebook, bloggar och annat kul. Haha, jaja!
Tjugoöver nio kom pappa & Maria och hämtade upp mig. Hämtade Elin och sedan vidare till Örebro! Vi hade lite problems med att hitta skolan först men till slut så. Träffade Jonas där.
Vi fick en guiding runt på skolan av Maria. Det var lika bra som förra gången och jag är helt säker på mitt val !
Och efter DET körde Jonas oss (mig, Maria & Elin) till järntorget. Maria åkte kring ett. Jag och Elin gick runt på stan, hittade massor av snyggt vi ska shoppa nästa helg. Vi träffade Emil O på McD. Hihi, trevligt. Och när Linnea kom så drog de till bussen.

Jag och Elin har presic kommit hem och pankaka står på menyn idag.
Sitter och lyssnar på musik och ska skriva ihop en planering vi skall ha till ledarskapet i morgon!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar