måndag 8 februari 2010

"Maria och jag"

"Vi la ner, vi var med fel
Ängeln du placerat på min axel skrek
Svalde och blundade skrattade och log
Såg dig djupt i ögonen när gnistan dog
Maria och jag världens vackraste par
Maria och jag det var menat å va"
Markus Krunegård-Maria&Jag...
En låt som både jag och Maria har haft på hjärnan hela dagen! Haha :)

Skolan idag har varit ganska lugn. Har varit väldigt trött och mått illa, men det gick över nu på eftermiddagen.
På livskunskapen delades vi in i grupper och snackade om hur man tycker en bra vän ska vara. Ganska kul och se vad var och en tyckte, men det var ändå ganska lika svar.

Jag fick sluta lite tidigare än alla andra idag, gick ifrån skolan kvartöver två. Skulle till Örebrosfolktandvård som de så fint heter. Haha!
De tog bild på mina tänder. Och det var ett jävla helvete att stoppa in och ut piercingar och örhängen och hårspännen. Ja, allt som var i metal. Haha, ja, ja, så kan de vara ibland!
Mamma var med mig dit. När vi hade varit på tandvården gick vi till ett litet mysigt café och fika och sen vidare till Banana Moon. Vi gick runt och kolla på lite skivor och filmer. Träffade även Emil O där, pratade lite med han en snabbis. Mamma köpte några filmer medan jag kollade på skivor och sen körde vi hemmåt.

Har nyss käkat pastasallad och sitter och lyssnar på musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar